annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe installeer ik F-Secure SAFE op mijn Android-apparaat?

Voordat u F-Secure SAFE installeert, moet u ervoor zorgen dat:

1. Open de Play Store op uw Android-apparaat en zoek F-Secure SAFE.
  2. Selecteer F-Secure SAFE op de resulatenpagina.
  3. Selecteer Installeren.
  4. Zodra het downloaden is voltooid, selecteert u Openen om de installatie te starten.
  5. Selecteer Accepteren om de algemene voorwaarden te accepteren. Houd het tweede vakje aangevinkt als u wilt dat de app anonieme gegevens verzamelt om de service te verbeteren.
  6. Voer de volgende handelingen uit:
    1. Selecteer Toestaan in het venster F-Secure SAFE toestaan om telefoongesprekken te voeren en te beheren;
    2. Selecteer Toestaan in het venster F-Secure SAFE toestaan om toegang te krijgen tot de locatie van het apparaat;
    3. Selecteer Toestaan in het venster F-Secure SAFE toestaan om toegang te krijgen tot foto's, media en bestanden op uw apparaat;
  7. Selecteer Aanmelden en voer uw aanmeldgevens van Mijn F-Secure in. Als u geen geldig abonnement voor F-Secure SAFE of TOTAL hebt, selecteert u Account maken om een account te maken.
  8. Selecteer Mijzelf,[uw naam] om uw eigen apparaat te beschermen of selecteer Mijn kind om een apparaat van uw kind in te stellen.
  9. Selecteer Doorgaan. Het overzicht met beveiligingsfuncties dat voor uw account beschikbaar is wordt weergegeven.
  10. Selecteer Voltooien.

F-Secure SAFE is nu op uw apparaat geïnstalleerd en uw apparaat is beveiligd.

Wanneer u zich aanmeldt bij uw Mijn F-Secure-account, kunt u zien op welke apparaten F-Secure SAFE is geïnstalleerd.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
12 van 12
Laatste update:
‎24-10-2018 10:18 AM
Bijgewerkt door: