annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe controleer ik de abonnementscode voor mijn F-Secure-product?

Opmerking: Dit artikel is van toepassing op de volgende producten: F-Secure Internet Security, F-Secure Anti-Virus voor PC en F-Secure Mobile Security voor Android.

Als F-Secure Internet Security of F-Secure Anti-Virus voor PC is geïnstalleerd, kunt u de abonnementscode van het product op de volgende manier opzoeken:

1. Open de gebruikersinterface van het product.
  2. Klik op het vraagteken in de rechterbovenhoek van de gebruikersinterface. Er wordt een vervolgkeuzemenu geopend.
  3. Selecteer Mijn abonnementen weergeven. De pagina Algemene instellingen wordt geopend waarop u informatie kunt vinden over uw abonnementscodes.
  4. Klik op de koppeling Abonnementscodes weergeven in de linkeronderhoek van de pagina Abonnementscodes.

Opmerking: Geef uw beheerdersreferenties op indien u hierom wordt gevraagd.

De abonnementscode van uw product wordt weergegeven op de pagina Abonnementscodes.

Als u F-Secure Mobile Security voor Android gebruikt, kunt u de abonnementscode (licentiecode) van het product op de volgende manier opzoeken:

1. Tik op het app-pictogram om de gebruikersinterface van het product te openen.
  2. Tik op het hoofdmenu in de linkerbovenhoek van de gebruikersinterface en selecteer Info.

In het venster Info ziet u de informatie met betrekking tot uw product, zoals de licentiecode.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
7 van 7
Laatste update:
‎25-10-2018 12:18 PM
Bijgewerkt door: