Haitallista kohdetta ei poistettu

Aspirant

Viite: Haitallista kohdetta ei poistettu

Minua pyydetään ottamaan F Securen lapraan yhteys? Mistä labran löytää? Mitä sinne lähetetään? Virujsen nimi joneessani on: Trojan:W32/Generic.ccef076bb1!OnLine

Onko tähän mitään korjaustyökalua tai toimintoa, jolla ongelma korjataan?

Superuser

Viite: Haitallista kohdetta ei poistettu

Aspirant

Re: Haitallista kohdetta ei poistettu

Olen lähettänyt F Secure SAFE:lle tukityökalun avulla ”fsdiag.7Z dianostiikkarapotin. Tiedoksi tuli > Kerättyjen tiedostojen tallennus onnistui. Odotan sähköpostista ”tapausnumeroani”, mutta sitä ei ole vielä tullut?

Fsdiag. 7Z oli yli 10MT, joten sitä ei voi lähettää enää sähköpostilla, vaan kehottavat lähettämään lataamalla sen FTP-sivustolle? Missä on heidän FTP-sivu, mistä se aukee?

Minun pitäisi uudelleen nimetä ”fsdiag. 7Z työpöydällä, mutta pitäisi saada tuo tapausnumero, joka pitäisi liitää tuohon edelliseen? Voikoko kukaan kertoa , miten voin jatkaa eteenpäin?

Superuser

Aspirant

Hei Kimmo,

Voitko auttaa tai viedä tietoa eteenpäin. Minun koneestani oli tiistaina 6 päivä Helmikuuta F Secure SAFE:lta Ilmari niminen asiantuntija etäyhteydessä tietokoneeseeni mm. Trojan:W32/Generic.ccef076bb1!ONLine + 4 muunhaittaohjeman parissa. Haittaohjelmat näytti lähtevän pois, kun kokeilin FSecure SAFE:n täyttä tarkastusta. Mutta kun tänään tein saman

täydellisen tarkastuksen tietokoneelleni, niin siellä näkyy edelleen nämä 5 haittaohjelmaa koneellani. Tämä on todella harmillista. Ehdin SAFE:n tiedusteluun jo vastata ja kehua heidän palvelujaan, mutta nyt ollaan jälleen samassa tilassa? Voitko sinä auttaa, että saisin nämä haittaohjelmat todella kerralla pois. Nämä vaarantaa meidän pankkiasioita ja muita, vaikka kuinka turvallisesti käyttäisi tietokonetta?

Terveisin, *******************

Muokkaus: Henkilökohtainen informaatio poistettu julkiselta foorumilta.