F-secure internet security ei suostu asentumaan windows 10 pro:le

characterx
characterx Viestejä: 2 New Member

Hei.

F-securen sennus etenee kyllä jonkin verran mutta, kun olen laittanut serial keyn niin asennus jää  kohtaan "downloadin and upgrading common components. Please wait..." Mikä neuvoksi tähän?

Olen myös kokeillut toisella asennustiedostolla sillä ei ole vaikutusta ongelma pysyy. Lisäksi windows defenderin olen poistanut käytöstä. Silläkään ei ole vaikutusta.

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @characterx, tervehdys!

     

    Hmm, melko mielenkiintoisen kuuloinen tilanne. Ovatko nuo asennustiedostot olleet tietokoneellasi jo pitkään, joilla olet yrittänyt tuota asentaa?

     

    Suosittelisin lataamaan ja suorittamaan F-Securen asennuksenpoistotyökalun Windowsille, jotta asennus saadaan alkuun puhtaalta pöydältä. Lataa ja suorita se täältä:

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support-tools

     

    Sen jälkeen kannattaa ladata ja suorittaa uusin asennuspaketti. Löydät sen joko 

    a) tältä sivulta hieman alempaa:

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/downloads

    b) painamalla tästä

     

    Auttaisiko tämä jotta asiassa päästäisiin eteenpäin? Kiitoksia!

  • characterx
    characterx Viestejä: 2 New Member

    Olen yrittänyt monella eri F-securen asennustiedostolla asentaa F-securea mutta, sillä ei ole vaikutusta.

    Kyseisellä asennus tiedostolla josta linkin lähetit ei onnistu asentamaan f-secure internet securityä. Ohjelman suorittaessa tulee : Your version of windows 10 is not supported. Update Windows and try installing again. Automaattiset päivitykset ovat päällä joten pitäisi päivitysten olla ajantasalla. Poisto työkalu ojelman suoritin ennen kun yritin asentaa uudella asennustiedostolla F-securea.

    Windows on asennettu uudestaan vajaat viikko sitten. Voikohan se sitten vakuttaa että, tämä windows on alunperin ollut Englanninin kielinen siihen on vain asennuttu suomenkielen Language pack:ki. Tämä ongelma on ilmennyt itselläni muissakin tietokoneissa jossa on windows 10.

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @characterx !

    Selvä homma, pystyisitkö seuraavaksi tarkistamaan mikä Windows 10 versio/build sinulla on koneella?
    Voit tarkistaa tämän seuraavasti:

     

    1. Valitse Aloitus -painike
    2. Valitse Asetukset
    3. Valitse Järjestelmä
    4. Valitse Tietoja
    5. Löydät tiedon kohdasta Windowsin määritykset

     

    Tosiaan tämän tulee olla Windows 10, Anniversary Update tai uudempi (14393).

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot