F-secure SAFE asennusongelma

ARD
ARD Viestejä: 2 New Member

Terve!

 

Päivitin tilauksen tänään Totaliin ja olen yrittänyt asentaa SAFEa Windows koneelleni (käyttis 7). Asennus onnistuu 40 prosenttiin, jossa toistuvasti tulee ilmoitus  yhteensopivuusongelmasta (ilmoitus: poista yhteensopimattomat sovellukset. Kohteena on F-secure, joka on siis aiempi asennettu versio ja joka ilmoituksen mukaan pitäisi poistaa). Ilmoituksen yhteydessä on painike "Poista ja sulje", jonka jälkeen tulee ilmoitus, että kone on uudelleen käynnistettävä. Tämä olen nyt toistanut useamman kerran, mutta eteenpäin ei pääse. Olen myös yrittänyt poistaa F-securea koneeltani (funinstall-sovellus), mutta mitään ei käytännössä tapahdu. Oletin, että F-secure ymmärtää poistaa vanhat versiot sujuvasti SAFEa asentaessani, joten tämä hämmentää suuresti.

 

Osaisitteko auttaa asiassa? Kiitos!

 

T:A2

Viestejä yhteensä

  • ARD
    ARD Viestejä: 2 New Member

    Terve!

     

    Kiitos paljon! Ohjeesi avulla SAFEn asennus onnistui. Hienoa, että teillä on tällaista apua tarjolla. Tavallinen koneenkäyttäjä kun ei aina pääse tämänkaltaisissa ongelmatilanteissa omin avuin eteenpäin.

     

    .A2

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @ARD, jee jee!

     

    Seuraamme tilannetta, toivottavasti tuo "päälle asentaminen" ilman ylimääräistä säätöä toimisi moitteetta vastaisuudessa. Hatunnosto myös siihen suuntaan ja mukavaa viikonjatkoa.

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    En ole saanut tiedusteluuni neuvoa, vaikka olen sitä kysynytjo kauan aikaa sitten?

     

    1. Minulla on kannettava Windows 10, jossa on ostettaessa tullut ”kylkiäisenä” F-Secure SAFE, joka päättyy 16.5.2019.
    2. Lisäksi minulla on kannettava Windows 7 ja Android tabletti, joissa molemmissa on ostettuna F-Secure SAFE, joka päättyy 19.7.2019

     

    Kysymys kuuluu: Miten saan tilattua  ja asennettua F-Secure SAFE ohjelman kaikille 3-laitteelle, että 16.5. – 19.7.2019 aika tulisi huvitettyä minulle?  Lisäksi asennusohjeet askel-askeleelta, miten lisätään muut laitteet toimimaan, kun yhteen paitteeseen on tilattu uusis F-Secure SAFE?

     

    _______________________________________________________________________________________

     

    Tämä sekoittaa koko F-SECURE SAFE touhun (Tämä kaikki avautuu avattaessa kannettava Windows 10)

     

     

     

    SUOJAUKSESI ON PÄÄTTYMÄSSÄ 16.5.2019

    Kirjaudu sisään ja osta jatkaaksesi suojaustasi.

     

     

     

    Säästä 50 % ja saat yhdessä tilauksessa tietoturvan, VPN:n ja salasanojen­hallintaohjelman

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Moriz475,

     

    Pahoittelut ettet ole saanut vastausta aiemmin!

     

    Voit Windows 10-koneella kirjautua sille My F-Secure-tilillesi, joka on voimassa 19.7.2019 saakka, ja asentaa sitä kautta Safen koneellesi. Näin kaikki laitteesi ovat saman tilin kautta asennettu, ja tilaus on yhdessä paikassa. Mikäli käyttöoikeuksia ei ole tilillä vapaana, voit ostaa lisää kun olet kirjautuneena ja valitset "Osta lisää" niin saat haluamasi määrän käyttöoikeuksia nykyisen tilauskauden loppuun, ja maksat siis vain erotuksen lisälisensseistä.

    Yleensä SAFEn pystyy asentamaan aiemman asennuksen päälle, mutta jos asennuksessa ilmenee ongelmia, poista aiempi asennus mielellään käyttäen asennuksenpoistotyökalua. Voit ladata sen tästä: https://download.sp.f-secure.com/uninstallationtool/FsUninstallationTool.exe

     

    Jos ei onnistu tai lisäkysyttävää herää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot