F-Secure selainlaajennus ja Firefox 57

Regular Member

F-Secure selainlaajennus ja Firefox 57

Hei!

Onhan F-Securen selainlaajennokselle tulossa päivitys lähiaikoina? Tällä hetkellä laajennos näyttää olevan toteutettu niin, että se lakkaa toimimasta Firefox 57 versiosta alkaen, kun vanhalla tekniikalla tehdyt laajennokset hylätään.

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Former F-Secure Employee

Viite: F-Secure selainlaajennus ja Firefox 57

Automaattinen kanavapäivitys, joka tuo Firefox 57 tuen on julkaistu eilen 1.11.2017 (PC-SAFE). Ja päivitys on lähes kaikilla asiakkailla Firefoxin julkaisupäivänä. Mac-SAFE plugin on tulossa pian.

Odotan mielenkiinnolla uutta Firefoxia itsekin. Pitkästä aikaa kunnon parannuksia odotettavissa.
8 REPLIES 8
Superuser

Tuohon kysymykseesi päivityksestä osaa vastata Andy ja muut managerit.

Liitän tähän viestiin kuitenkin ohjeen Firefoxin selainlaajennuksesta.
https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-SAFE/How-do-I-enable-the-browsing/ta-p/87929

🔥🐺
Tulinen kettu hyppii jälleen...
Regular Member

Niin olikohan tähän jotain virallista vastausta?

Aspirant

Tässä on linkki toiseen keskusteluun missä näyttäisi olevan "virallinen vastaus" Smiley Wink

https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-KEY/F-secure-key-Firefox-57/td-p/100309

Tags (1)
Superuser

Kiitos tiedosta ls97!

Lainaus em linkistä:
"Firefox57:ää tukeva versio KEY"-sovelluksesta...
SAFE on toinen F-Securen sovellus, joten onkohan päivitys tulossa myös siihen?

Vastausta odotellen
Näsäviisas
Highlighted
Aspirant

Perhana, olin katsovinani että tässä ketjussa käsiteltiin KEYtä... Olin itse nimittäin sen lisäosasta etsimässä samaa tietoa.

Browsing Protection lisäosasta en osaa pahemmin sanoa, mutta kun etsin infoa KEY-lisäosan tilanteesta niin silmiini osui tämä, https://arewewebextensionsyet.com/ -sivustolta.

Mikäli siihen on uskominen niin yhteensopiva versio lisäosasta (siis SAFEn) on ilmeisesti ainakin kehitteillä parhaillaan.Screenshot-2017-11-1 Are we WebExtensions yet .png

Former F-Secure Employee

Automaattinen kanavapäivitys, joka tuo Firefox 57 tuen on julkaistu eilen 1.11.2017 (PC-SAFE). Ja päivitys on lähes kaikilla asiakkailla Firefoxin julkaisupäivänä. Mac-SAFE plugin on tulossa pian.

Odotan mielenkiinnolla uutta Firefoxia itsekin. Pitkästä aikaa kunnon parannuksia odotettavissa.
Aspirant

Selaimen Mozilla Firefox laajennus ei ole käytössä?  Määritä nyt? Miten minä määritän sen?

Browser Mozilla Firefox extension not enabled? Set now? How do I define it?

Aspirant

Selaimen Mozilla Firefox laajennus ei ole käytössä?  Määritä nyt? Miten minä määritän sen?

Browser Mozilla Firefox extension not enabled? Set now? How do I define it?