F-Secure huononenee vuosi vuodelta

ValveFix
ValveFix Viestejä: 1 New Member

Hei,

 

Olen käyttänyt F-Securea tietokoneissani niin kauan kun minulla on ollut oma tietokone käytössäni. Olen ollut erittäin tyytyväinen vuosien varrella F-Securen tuotteisiin ja palveluihin. Ajatus suomalaisen yrityksen kannustuksesta lämmittää myös mieltäni ostaessani teiltä. Minulla on ollut muiden yritysten virityksiä vuosien varrella myös käytössä, mutta syystä tai toisesta olen aina palannut F-Securen pariin.

 

Nyt näin pitkä aikaisena asiakkaana onkin jotenkin alkanu tympimään lähiaikona muutamat muutokset mitkä ovat varmasti helpottaneet teitä ja sitä, että te saatte rahanne.

 

Joka vuosi on vaikeutunut entisen tilauksen jatkaminen uuteen. Ennen sinulla oli tietokoneella jo asennettu F-Secure tuote ja kun tilaus loppui ostit uuden tuotekoodin joko netistä tai kaupasta, löit sen sisään ja taas oli tilausta. Nyt kun on tullut tämä Safe niin minut täytyy joka vuosi tilausta uusiessani asentaa koko ohjelmisto uudestaan. Nettisivuilla toki lukee, että ei tarvitse tehdä mitään ja tilauksen tila päivittyy itsestään jonkin ajan kuluttua. Näin ei vaan ikinä käy. Nyt uusi asennusohjelma on vielä niin huono, että se ei edes osaa poistaa entistä asennusta vaan sinun pitää ensin itse poistaa SAFE, missä samalla menevät kaikki sen karanteenissa olevat tiedostot, ja tämän jälkeen voit asentaa koko homman uudestan. Mielestäni tässä SAFE-palvelussa on hieno idea ja mahtavaa, että tilauksia eri laitteille voi hallita nykyään nettisivuilta. Tilauksen jatkaminen on nyt joka vuosi hankaloitunut SAFE-palvelun tulon jälkeen. En tiedä onko muilla ihmisillä ollut samoja ongelmia, mutta olen joka vuosi joutunut nyt pettymään. Ominaisuudet ovat tuntuneet muutenkin vähenevän, joka vuosi mutta hinta on kyllä jatkanut nousuaan joka vuosi. Täytyy sanoa, että seuraavaan tietokoneen kanssa saatta käydä niin, että yritämme jotain muuta ohjelmistoa.

Viestejä yhteensä

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @ValveFix ja kiitos paljon viestistäsi.

     

    Arvostamme suuresti antamaanne palautetta ja tuon SAFE:n uusintajärjestelmä ei ole tosiaan paras taikka helpoin mahdollinen.

     

    Olemme päivittämässä tuota uusintajärjestelmää myöhemmin tänä vuonna ja kehitämme sitä vahvasti saamamme palautteen perusteella, joka on ollut saman suuntaista kuin antamanne.

     

    Vahva toiveeni ja uskoni on että saamme korjattua siitä nuo siinä tällä hetkellä olevat puutteet.

     

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot