F-Secure Safe pois käytöstä ja muita ongelmia

MapeM
MapeM Viestejä: 1 New Member

Hei,

 

minulla on F-Secure Safe useammalle laitteelle ja tällä viikolla on alkanut ilmetä ongelmia.

 

Ensinnäkin Macilla F-Secure ilmoittaa että tilaus ei ole voimassa aina kun kone avataan sammuttamisen tai "nukkumisen" jälkeen. Tapahtunut kolme kertaa. Olen kyllä saanut asian korjattua, kun olen vaan asentanut Safen uudelleen, mutta ei tämä kovin käytännöllistä ole, jos tuon joutuu joka kerta tekemään??

 

Sitten on Windows-kone, jossa tulee Safen osalta ilmoitus että suojaus on osittain pois käytöstä. Virtustorjunta on pois käytöstä ja pyydetään tarkistamaan päivitykset, kun ne tarkistaa niin mikään ei muutu. 

 

Ja vielä pieni mutta hieman hämmentävä asia; joka kerta kirjautuessani My F-Secureen viimeisen viikon aikana, on siellä kieli vaihtunut itsestään. Välillä se oli Saksa, sitten UK ja US englanti. Enkä ole siis itse tehnyt muutoksia. Kielen saan myös vaihdettua takaisin (ja vaihdoin varalta salasanankin), mutta jotenkin epäilyttävää kun nyt samalla ei nuo muutkaan osa-alueet oikein toimi.

 

Mistäköhän tässä on kyse? Ratkaisuksi ei pidemmän päälle riitä se, että Safe pitää asentaa aina uudelleen. Ymmärrän, että se korjaa hyvin asian jos kyseessä on yksittäinen bugi, mutta eihän tuota voi jatkuvasti tapahtua, että aina koneen käynnistäessä joutuu tuon tekemään.

Viestejä yhteensä

  • Geemixi
    Geemixi Viestejä: 22 New Member

    Minulla myös ilmoituksia, että tilaus ei ole voimassa ja pienen punnrruksen jälkeen olen onnistunut samaan tilauksen voimaan. Lisäksi viime päivinä Security Cloud on ollut useasti hukassa ja yhdistyminen sinne kestänyt tuskastuttavan kauan. Olen joutunut muutaman kerran poistamaan käytönaikaisen tarkistuksen käytöstä, koska Mac on jummittunut totaalisesti, sen jälkeen kaikki toimii normaalisti.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot