F-Secure Safe ilmoittaa ei toivotusta sovelluksesta.

Jarppi
Jarppi Viestejä: 3 New Member

Minulla on käytössä Oneplus One puhelin, missä custom Android 7.1.2 (LineageOS 14.1-20170703).

Olen asentanut puhelimeeni n7player Music Player sovelluksen. Olen ostanut siihen n7player Music Player Unlockerin että olen päässyt eroon mainoksista.

Asennus vaiheessa F-Secure Safe ilmoitti että sovellus on turvallinen, mutta asennuksen jälkeen vähintään kerran viikossa F-Securen Safe ilmoittaa että puhelimesta on löytynyt ei toivottu sovellus.

Ei toivottu sovellus on n7player Music Player ja F-Secure Safe pyytää poistamaan sovelluksen.

Olen poistanut n7player Music Player sovelluksen ja asentanut sen uudelleen useita kertoja, mutta sama ilmoittelu "Ei toivotusta sovelluksesta"jatkuu.

Erikoista tuossa on se, että kun ilmoituksen jälkeen suorittaa puhelimeen Virustorjunta tarkistuksen, niin ilmoitus Ei toivotusta sovelluksesta katoaa.

Tarkistuksen alussa puhelin ilmoittaa että puhelimesta on löytynyt Mahdollisesti ei-toivottuja sovelluksi 1, mutta tarkistuksen lopussa niitä on 0.

 

Vaihdoin puhelimeen Telia Turvapaketin, ja sillä sama ilmoittelu jatkuu. Olen laittanut palautetta sovelluksen tekijöille, mutta en ole saanut heiltä vastausta. Kyseinen sovellus löytyy myös Appstoresta.

Onko vika tuossa musiikki sovelluksessa vai F-Securen Safe/Telia Turvapaketissa, että ne tunnistavat sen haitalliseksi.

 

Telian turvapaketin Sovellusten tietosuojan mukaan: n7player Music Player ja n7player Music Player Unlocker kuuluvat ryhmään mitkä eivät aiheuta yksityisyysuhkia.

 

 Screenshot_20170723-094822.pngEi toivottu sovellus

 

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot