F-Secure SAFE ja kokeilujakso

NVS123
NVS123 Viestejä: 1 New Member

Hei,

 

Uusin tilaukseni seuraavaksi 12 kuukaudeksi kolmelle laitteelle, ja asensin F-Secure SAFE:n ensimmäiselle tietokoneelle ohjeita noudattamalla My F-Secure -portaalin kautta. Kuitenkin F-Secure SAFE ilmoittaa, että olen kokeilujaksolla ikään kuin minulla ei olisi voimassaolevaa tilausta ja kehottaa uusimaan tilauksen. My F-Secure -portaalissa näkyy, että kokeilujaksossa on päiviä jäljellä 24 sekä että SAFE-käyttöoikeuksia on jäljellä 2/3 (sillä olen asentanut SAFE:n jo yhdelle koneelle).

 

Olen kahteen kertaan koittanut auttaisiko uudelleenasentaminen, mutta se ei ole tuottanut tulosta. Uudelleenasentamisessa hoidin poistamisen käyttäen teidän tarjoamaa työkalua ja latasin uuden asennusohjelman My F-Secure:sta. Lisäksi olen varmistanut, että ohjelmaan on kirjauduttu samoilla tunnuksilla kuin mitä käytän nettisivuillanne. Olisi hienoa, jos saisin ohjelman jotenkin ymmärtämään, että minulla on tilaus voimassa.

Viestejä yhteensä

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @NVS123!

     

    Näyttää siltä, että kokeilujakso ja ostettu tilaus ovat eri käyttäjätunnuksilla.

    Luon tukipyynnön asiakastukeen tästä ja lähetän sinulle sähköpostia tarkemmilla ohjeilla, miten menetellä, niin voimme jatkaa asian selvittelyä sitä kautta.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot