De proefversie van F-Secure SAFE voor Android is niet zichtbaar in My F-Secure

Symptomen

Als u een proefversie van F-Secure SAFE via Google Play op uw Android-apparaat (versie 15.2) hebt geïnstalleerd, kunt u dit apparaat helaas niet zien in uw Mijn F-Secure-account.

Dit geldt ook als u uw huidige proefversie van F-Secure SAFE voor uw Android-apparaat hebt bijgewerkt van 15.2 naar 15.4.

Diagnose

Als u een proefversie van F-Secure SAFE rechtstreeks via Google Play op uw Android-apparaat (versie 15.2) hebt geïnstalleerd, kunnen Mijn F-Secure en de SAFE-app op uw apparaat niet worden gekoppeld. Deze situatie is ook van toepassing als u SAFE op uw Android-apparaat hebt bijgewerkt van 15.2 naar 15.4 met een proefabonnement, aangezien u niet wordt gevraagd u aan te melden bij Mijn F-Secure om uw accountgegevens te valideren.

Oplossing

Als u uw apparaat zichtbaar wilt maken in Mijn F-Secure, doet u het volgende:

1. Verwijder F-Secure SAFE-versie 15.2.
    1. Ga naar de app op uw apparaat.
    2. Tik op het menu in de linkerbovenhoek van uw scherm en vervolgens op Meer > Verwijderen.
    3. Tik op OK om de app te verwijderen.
  2. Installeer F-Secure SAFE opnieuw met versie 15.4.

Opmerking: Wanneer u F-Secure SAFE opnieuw op uw Android-apparaat installeert, wordt u gevraagd u aan te melden bij My F-Secure of u te registeren als u nog geen account hebt.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
5 van 5
Laatste update:
vrijdag
Bijgewerkt door: