Hoe kan ik me met mijn F-Secure KEY-aanmeldgegevens aanmelden bij een webservice via mijn computer?

Tip: Als u zich wilt aanmelden bij een webservice met de sneltoets Ctrl+Alt+v, ontgrendelt u de KEY-app, plaatst u uw muis in het veld Gebruikersnaam op de aanmeldpagina en klikt u op Ctrl+Alt+v. Vervolgens selecteert u de relevante invoer in het vervolgkeuzemenu.

U kunt zich ook aanmelden bij een webservice met uw F-Secure KEY-aanmeldgegevens:

1. Meld u aan bij F-Secure KEY.
  2. Klik in Wachtwoorden op een invoer om deze te openen.
  3. Klik op de knop Kopiëren naast uw gebruikersnaam. Hiermee kopieert u uw gebruikersnaam naar het klembord.
  4. Op de aanmeldpagina voor de webservice plakt u uw gebruikersnaam in het veld Gebruikersnaam.

Tip: Als u de URL van de webservice bij uw KEY-invoer hebt ingevoerd, kunt u de webservice snel via de KEY-invoer openen door op het invoersymbool te klikken.

5. Ga terug naar KEY en de invoer.
  6. Klik op de knop Kopiëren naast uw wachtwoord. Hiermee kopieert u uw wachtwoord naar het klembord.
  7. Op de aanmeldpagina voor de webservice plakt u uw wachtwoord in het veld Wachtwoord.
  8. Meld u aan.

Note: Uw gegevens worden automatisch van het klembord gewist wanneer een bepaalde tijd is verstreken of de toepassing wordt gesloten.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
2 van 2
Laatste update:
‎27-09-2018 07:34 PM
Bijgewerkt door: