F-Secure KEY lopetti toimimisen tänään

HPankako
HPankako Viestejä: 3 New Member

Olen käyttänyt tätä useita vuosia. Nyt kun syötän pääsalasanan, mitään ei tapahdu, kun painan Avaa lukitus -nappia tai Tehty nappia näppäimistöllä. Näppäimistö jää ruudulle ja Avaa lukitus -nappi disabloituu.

Laite on LG 2 ja Android versio 4.4.2. F-Secure KEYn viimeisin päivitys on tehty 31.1.2019, ja Play kaupan mukaan minulla on viimeisin versio.

 

Olen bootannut laitteen, eikä se muuttanut tilannetta.

 

Mikä nyt neuvoksi?

Viestejä yhteensä

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @HPankako !

     

    Muutama kysymys alla:

     

    • Onko käytössäsi F-Secure KEY Premium? 
    • Oletko luonut palautuskoodin pääsalasanaa varten?
    • Oletko synkronoinut salasanat johonkin toiseen laitteeseen?

     

  • HPankako
    HPankako Viestejä: 3 New Member

    Vastaus on ei kaikkiin kysymyksiisi. Typerästi toimittu, myönnän kyllä. Salasanan väärinkirjoituksesta ei liene kyse, mutta näyttää myös siltä, ettei vikaa ole varsinaisesti itse KEY sovelluksessakaan.

     

    Asensin laitteeseeni myöhemmin Aurinkomatkojen appsin. Siinä pitää syöttää alkuun matkan vahvistusnumero. Sen syöttämisen jälkeen myös tuo apsi toimii samalla tavalla, eli ei etene. Asensin sitten samaisen Aurinkomatkojen appsin toiseen uudempaan Samsungiin ja siinä saman numeron syöttämisen jälkeen toiminta oli normaalia.

     

    Paras arvaukseni on, että jokin laitteeni softan päivityksistä on sekoittanut sen softapalikan toiminnan, joka siirtää syötetyn koodin näppäimistöltä apsille, ja tuo koodi ei ilmeisesti edes päädy apsille, koska jos sille tarkoituksella antaa virheellisen koodin, toiminta on samanlainen, eli ei vastausta.

     

    Lienee aika siirtyä uudempaan laitteeseen. Tuo G2 on jo lähes 5 vuotta vanha, mutta muuten kyllä toimii.

    Onko jokin tapa siirtää avaintiedosto toiseen laitteeseen siten, että sen saa avattua, kun sinne asentaa tuon KEYn?

  • HPankako
    HPankako Viestejä: 3 New Member

    Onko jokin tapa siirtää avaintiedosto toiseen laitteeseen siten, että sen saa avattua, kun sinne asentaa tuon KEYn?

     
  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @HPankako !

     

    Windowsilla kyllä, mutta puhelimella tämä ei valitettavasti ole mahdollista.

    Jos et ole luonut palautuskoodia pääsalasanaa varten etkä ole synkronoinut salasanoja toiseen laitteeseen, ei näitä saa mitenkään palautettua.

    Ikävä tilanne kyllä, mutta tässä tapauksessa kannattaa KEY sovellus asentaa kokonaan uudelleen.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot