Wat is tweestapsverificatie voor Mijn F-Secure?

Tweestapsverificatie is een functie waardoor een extra beveiligingslaag aan uw Mijn F-Secure-account wordt toegevoegd. Dankzij deze extra laag kan niemand zich als u aanmelden, zelfs als die persoon uw wachtwoord heeft ontdekt.

Wanneer u of iemand anders bij uw account heeft geprobeerd zich aan te melden, vraagt de tweestapsverificatie u om twee dingen die alleen u kunt weten: uw wachtwoord en een unieke beveiligingscode. De beveiligingscode die u nodig hebt, wordt met verificatiesoftware zoals Google Authenticator of Duo Mobile gegenereerd. Deze software installeert u op uw mobiele apparaat.

Wanneer tweestapsverificatie is ingeschakeld, hebt u telkens wanneer u zich aanmeldt een beveiligingscode nodig. Deze beveiligingscode ontvangt u van de mobiele app. In de tweestapsverificatiefunctie in uw Mijn F-Secure-account staat ook een set herstelcodes die u afzonderlijk kunt opslaan. Deze codes zorgen ervoor dat u toegang tot uw account hebt zonder de verificatie-app, bijvoorbeeld als u het mobiele apparaat waarop de beveiligingscode wordt gegenereerd, kwijtraakt.

Opmerking: Bewaar deze codes op een veilige manier en zorg ervoor dat alleen u toegang tot deze codes hebt. U kunt elke code maar één keer gebruiken en alleen in de volgorde waarin ze worden vermeld.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
4 van 4
Laatste update:
‎11-10-2019 01:36 PM
Bijgewerkt door:

Labels (2)