Wat is Mijn F-Secure?

Mijn F-Secure is het thuisfront van uw bescherming. Het is de beheerportal voor alle apparaten die onder uw F-Secure SAFE- of F-Secure TOTAL-abonnement worden beschermd en de plek waar u uw verschillende apparaten kunt beschermen.

Via Mijn F-Secure, kunt u:
  • uw eigen apparaten beschermen,
  • De apparaten van uw kinderen beschermen,
  • familieleden of vrienden uitnodigen om lid te worden van uw groep, en
  • account- en betalingsgegevens controleren.

Met een Mijn F-Secure-account kunt u de beveiliging aanpassen aan uw individuele behoeften. Wanneer u kinderen toevoegt aan uw groep, kunt u bijvoorbeeld Gezinsregels op hun apparaten instellen, zodat ze het internet binnen veilige grenzen kunnen verkennen. Een familielid of vriend voor uw groep uitnodigen is een goede manier om uw abonnement te delen. Wanneer u anderen uitnodigt voor uw groep, wordt namens hen een Mijn F-Secure-account gemaakt, dus ze hoeven zich alleen nog maar aan te melden om het account te activeren.

Selecteer in Mijn F-Secure TOTAL-apps in de bovenste balk om de producten te beheren die voor u beschikbaar zijn:
  • SAFE
  • FREEDOME VPN (alleen beschikbaar met F-Secure TOTAL-abonnement)
  • KEY (alleen beschikbaar met F-Secure TOTAL-abonnement)
  • SENSE (alleen beschikbaar met F-Secure TOTAL-abonnement)

Naast het beheer van uw F-Secure-productinstallaties is alle informatie gerelateerd aan abonnementen beschikbaar in de portal.Op de hoofdpagina staat wanneer uw abonnement verloopt en hoeveel vrije licenties u hebt. Als uw abonnement bijna verloopt of u geen licenties meer hebt, kunt u uw abonnement verlgen en/of meer licenties kopen via de portal.

Voor informatie gerelateerd aan uw abonnement selecteert u Abonnement in de bovenste balk.

Voor toegang tot informatie gerelateerd aan uw account, meldingsinstellingen en om uw F-Secure-e-mailadres te bewerken, selecteert u <uw naam> > Accountinstellingen in de bovenste balk.

U kunt uw My F-Secure-account ook beheren via mobiele apparaten, want het formaat van de portal wordt aangepast op het formaat van telefoonschermen.

Voordat u uw apparaten met F-Secure SAFE of F-Secure TOTAL kunt beschermen, moet u zich eerst registreren bij Mijn F-Secure en een account maken.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
11 van 11
Laatste update:
‎19-02-2019 07:47 PM
Bijgewerkt door: