Ik heb mijn F-Secure-abonnement verlengd, maar het product is nog steeds verlopen

Symptomen

Uw abonnement op een F-Secure-product is nog steeds verlopen, zelfs na aanschaf van een verlenging.

Diagnose

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom het product verlopen blijft.
  • Product en abonnement komen niet overeen

Mogelijk hebt u een ander F-Secure-product geselecteerd dan het product dat u in eerste instantie hebt aangeschaft tijdens de verlenging.

• Het product is niet gesynchroniseerd met de abonnementsserver

Als u uw F-Secure-abonnement pas onlangs hebt verlengd, is het mogelijk dat het product nog geen query op de abonnementsserver heeft uitgevoerd.

• Probleem met abonnementsdatabase

Het is mogelijk dat uw abonnementsdatabase tijdens het verlengproces is beschadigd.

Oplossing

Product en abonnement komen niet overeen

Controleer of het product dat op uw computer is geïnstalleerd, overeenkomt met het product waarop u zich hebt geabonneerd.

Controleer het product dat op uw computer is geïnstalleerd:
  1. Klik met de rechtermuisknop op het productpictogram op de taakbalk.
  2. Klik op Over....
  3. Controleer de F-Secure-productnaam die op het scherm wordt weergegeven.
Controleer of het product voor u beschikbaar is in Mijn F-Secure:
  1. Aanmelden bij Mijn F-Secure.
  2. Klik op Bestellingen en betalingen in het navigatiedeelvenster aan de bovenkant.
  3. Controleer de F-Secure-productnaam onder Abonnement.

Als de productnamen niet overeenkomen, moet u het product van uw computer verwijderen en opnieuw installeren via Mijn F-Secure.

Product is niet gesynchroniseerd met de abonnementsserver

Voer een handmatige update uit voor het product dat op uw computer is geïnstalleerd:
  1. Open het product van F-Secure.
  2. Seleceer het tabblad Extra.
  3. Klik op Controleren op updates.

Probleem met abonnementsdatabase

Als u nog steeds een probleem met uw abonnement ervaart, kunt u proberen het product opnieuw via Mijn F-Secure te installeren of contact opnemen met de ondersteuning.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
3 van 3
Laatste update:
‎13-12-2018 11:20 PM
Bijgewerkt door: