annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe krijg ik toegang tot de herstelcodes voor tweestapsverificatie voor mijn F-Secure-account en hoe kan ik deze downloaden?

1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Klik op Accountinstellingen nadat u zich hebt aangemeld en klik vervolgens op F-Secure-accountinstellingen.
  3. Klik naast de status 2-staps verificatie op Wijzigen.
  4. Voer een van de volgende handelingen uit:
    • Klik op Huidige herstelcodes weergeven om de codes in uw webbrowser te bekijken.
    • Klik op Herstelcode downloaden als tekstbestand. De codes worden naar uw computer gedownload als .txt-bestand. Ga naar de map Downloads en sla de codes op een veilige locatie op.
    • Klik op Nieuwe herstelcodes genereren > Genereren om een nieuwe set herstelcodes te maken.
      Opmerking: Wanneer u nieuwe herstelcodes genereert, werken de eerder gegenereerde codes niet meer. Vergeet de nieuwe codes niet op te slaan.

Vergeet niet de herstelcodes op te slaan nadat u tweestapsverificatie voor uw Mijn F-Secure-account hebt ingesteld. De herstelcodes zijn een belangrijk beveiligingsmechanisme: ze geven u toegang tot uw Mijn F-Secure-account als u om wat voor reden dan ook geen toegang kunt krijgen tot de mobiele verificatie-app.

Belangrijk:

Bewaar de codes op een veilige manier en zorg ervoor dat alleenu toegang tot deze code hebt. U kunt elke code maar één keer gebruiken en alleen in de volgorde waarin ze worden vermeld.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
3 van 3
Laatste update:
‎13-12-2018 11:20 PM
Bijgewerkt door: