Hoe kan ik mijn abonnement delen met een gezinslid of vriend(in)?

U kunt uw abonnement delen met vrienden of familieleden (subgebruikers) door ze uit te nodigen in uw Mijn F-Secure-groep. Hierdoor kunnen zij hun apparaten beschermen met uw beschikbare licenties. U kunt maximaal acht subgebruikers toevoegen aan uw abonnement.

1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Selecteer in Mijn F-Secure TOTAL-apps in de bovenste balk.
  3. Selecteer op het Mijn F-Secure-dashboard het product waarvan u de licentie wilt delen.
  4. Selecteer Apparaat toevoegen. Het venster Wiens apparaat wilt u beveiligen? wordt geopend.
  5. Selecteer Apparaat van iemand anders en vervolgens Doorgaan. Het venster Iemand uitnodigen wordt weergegeven.
  6. Vul de naam en het e-mailadres in van de persoon die u voor uw Mijn F-Secure-groep wilt uitnodigen en selecteer Uitnodiging versturen. De persoon die u toevoegt, ontvangt een uitnodiging per e-mail waarin zij toestemming krijgen om hun apparaten te beveiligen met uw licenties.

De leden van uw Mijn F-Secure-groep kunnen de apparaten van andere leden niet zien.Alleen u kunt alle apparaten in uw Mijn F-Secure zien.

Opmerking: Wanneer u een familielid of vriend uitnodigt voor uw Mijn F-Secure-groep, krijgen zij toegang tot de licenties die u hebt, maar kunnen ze alleen de licenties onder hun eigen account beheren.Als organisator (hoofdgebruiker) kunt u licenties vrijgeven als u ze wilt vrijmaken.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
12 van 12
Laatste update:
‎19-02-2019 07:48 PM
Bijgewerkt door: