Community
User Guides
Support
Community
Help Forums
English Forum
General
About our Community
General Discussion
News and Feedback
Products
F-Secure SAFE
F-Secure FREEDOME
F-Secure KEY
F-Secure SENSE Router
F-Secure ID PROTECTION
Other products
Beta programs
Feature Requests
Finnish Forum (Tukifoorumi)
Tuotteet Kotiin
F-Secure SAFE
F-Secure FREEDOME
F-Secure KEY
F-Secure SENSE Router
F-Secure ID PROTECTION
Muut tietoturvatuotteet
Support Articles
Language
English
Suomi
Deutsch
Français
日本語
Svenska
Dansk
Italiano
Nederlands
Norsk
Polski
中文 (繁體)
Products & Services
F-Secure TOTAL
F-Secure SAFE / Internet Security / Anti-Virus
F-Secure FREEDOME
F-Secure KEY
F-Secure SENSE Router
F-Secure ID PROTECTION
Other products
Common topics
User Guides
Support
Login
|
Register
Hoe kan ik met Gezinsregels de tijd beperken die mijn kind op het apparaat doorbrengt? - F-Secure Community
<main> <article class="userContent"> <p> </p>Hoe kan ik met Gezinsregels de tijd beperken die mijn kind op het apparaat doorbrengt? <p>Wilt u bepalen hoeveel tijd uw kinderen op hun apparaten kunnen besteden? U kunt op twee manieren instellen hoelang uw kind het apparaat mag gebruiken: <strong>Dagelijkse gebruikslimieten</strong> en <strong>Bedtijd</strong>.</p> <div> <p><strong>Opmerking:</strong> Toepasbaarheid van dagelijkse gebruikslimieten:</p> <ul><li>Op Android: alle apps, behalve vooraf geïnstalleerde apps</li> <li>Op iPhone en iPad: webbrowsen met SAFE</li> <li>Op Windows: het volledige apparaat</li> <li>Op Mac: het volledige apparaat</li> </ul></div> <ol><li> Meld u aan bij <a rel="nofollow" href="https://my.f-secure.com">My F-Secure</a> met uw accountgebruikersnaam en -wachtwoord. </li> <li> Ga naar het tabblad <strong>SAFE</strong> in de navigatiebalk aan de bovenkant. </li> <li> Selecteer de gebruiker en het bijbehorende apparaat. </li> <li> Selecteer <strong>Huisregels</strong>. </li> <li> Ga naar het tabblad <strong>Dagelijkse gebruikslimieten</strong>, schuif de schuifregelaar naar rechts en stel vervolgens de dagelijkse gebruikslimieten als volgt in: <ol type="a"><li> Selecteer <strong>Bewerken</strong> of het pensymbool (op mobiele apparaten) om de instellingen te bewerken. </li> <li> Schuif de schuifregelaar voor <em>Weekdagen</em> en/of <em>Weekenden</em> naar de gewenste tijdsduur (bijvoorbeeld 2 uur per dag). </li> <li> Selecteer <strong>Opslaan</strong> of het vinkje (op mobiele apparaten) om de instellingen op te slaan en toe te passen. </li> </ol></li> <li> Ga naar het tabblad <strong>Bedtijd</strong>, schuif de schuifregelaar naar rechts en stel vervolgens de bedtijdlimieten als volgt in: <ol type="a"><li> Selecteer <strong>Bewerken</strong> of het pensymbool (op mobiele apparaten) om de instellingen te bewerken. </li> <li> Schuif voor <em>Doordeweekse nachten</em> en/of <em>Weekendnachten</em> de schuifregelaar om het gewenste tijdsbestek in te stellen. </li> <li> Selecteer <strong>Opslaan</strong> of het vinkje (op mobiele apparaten) om de instellingen op te slaan en toe te passen. </li> </ol></li> </ol><p>De dagelijkse gebruikslimieten zijn nu ingesteld.</p> <div id="related"> <strong>Verwante informatie</strong> <ul><li><a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5218-hoe-kan-ik-webpaginas-op-inhoud-blokkeren-met-behulp-van-gezinsregels">Hoe kan ik webpagina's op inhoud blokkeren met behulp van Gezinsregels?</a></li> <li><a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5247-de-beperking-van-de-tijdslimietfunctie-van-gezinsregels-in-ios-te-boven-komen">Hoe kom ik de beperking van de tijdslimietfunctie van Gezinsregels in iOS te boven?</a></li></ul></div> <br> </article> </main>