Olen unohtanut tai kadottanut F-Secure Internet Security -tilauskoodini. Mistä voin löytää sen? - F-Secure Community
<main> <article class="userContent"> <h3 data-version="10" data-article="000002442" data-id="issue">Issue:</h3> <p>Olen unohtanut tai kadottanut F-Secure Internet Security -tilauskoodini. Mistä voin löytää sen?</p> <h3 data-id="resolution">Resolution:</h3> <p>Jos sinulla on F-Secure Internet Security -ohjelma asennettuna vielä jollakin tietokoneella, niin tilauskoodi löytyy itse ohjelmasta seuraavanlaisesti:<br></p><ol><li>Avaa F-Secure Internet Securityn käyttöliittymä tietokoneellasi</li><li>Paina Asetukset nappia</li><li>Valitse vasemmalta olevasta valikosta <b>Tuki</b> -sivu</li><li>Paina <b>Muokkaa asetuksia</b> painiketta ja hyväksy, että sovellus saa tehdä muutoksia laitteeseesi</li><li>Selaa sivua alaspäin ja paina <b>Näytä tilauskoodi</b> -nappia</li></ol> Tämä näyttää tilauskoodin, joka on käytössä tietokoneellasi. <br><br>Jos olet ostanut F-Secure Internet Securityn F-Securen kotisivuilta, niin olet saanut oston yhteydessä sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää tilauskoodisi. Mene sähköpostiisi ja käytä sen hakutoimintoa. Voit etsiä sanalla "F-Secure". F-Secure Internet Securityn tilausvahvistus sisältää otsikossa lauseen "Tilauksesi tuotteista F-Secure Internet Security Renewal". <br><br>Jos et löydä sähköpostistasi tilausvahvistusta, niin voit olla yhteydessä tukeemme niin voimme lähettää sen sinulle uudestaan. <br><br>Jos olet ostanut F-Secure Internet Security -paketin kaupasta, niin tilauskoodi löytyy siitä. <p>Article no: 000002442</p> <p>The content of this article has been machine translated from the English source article.<br>While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.</p> </article> </main>