Bankbeskyttelse aktiveres ikke, når du besøger et bankwebsted - F-Secure Community
<main> <article class="userContent"> <p> </p>Bankbeskyttelse aktiveres ikke, når du besøger et bankwebsted <h3 data-id="symptomer">Symptomer</h3> <p>Når du besøger et bankwebsted, aktiveres Bankbeskyttelse ikke.</p> <h3 data-id="diagnose">Diagnose</h3> <div>Der er nogle få muligheder for, at Bankbeskyttelse ikke aktiveres, når du besøger et bankwebsted. For eksempel: <ul><li>Browserbeskyttelsesudvidelsen er ikke aktiveret eller er ikke installeret i din browser.</li> <li>Der er en 'afkølingsperiode' på 60 sekunder efter afslutning af den forrige banksession. Hvis du starter en ny session i dette tidsrum, aktiveres Bankbeskyttelse ikke.</li> <li>Produktet kan være blevet opgraderet i baggrunden.</li> <li>Din onlinebank er muligvis ikke anført i vores database.</li> </ul></div> <h3 data-id="lsning">Løsning</h3> <div>Benyt følgende fremgangsmåde som hjælp til fejlfinding: <ul><li>Kontroller, at du bruger en understøttet browser: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox (2 seneste overordnede versioner), Google Chrome (2 seneste overordnede versioner), Microsoft Edge (Chromium-baseret).</li> <li>Kontroller, at udvidelsen til browserbeskyttelse er aktiveret i den browser, du bruger: <ul><li>I Mozilla Firefox: se artiklen <a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/safe-da/kb/articles/5211-hvordan-aktiverer-jeg-udvidelsen-til-browserbeskyttelse-i-firefox">Hvordan aktiverer jeg udvidelsen til browserbeskyttelse i Firefox?</a></li> <li>I Google Chrome: se artiklen <a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/safe-da/kb/articles/5233-hvordan-aktiverer-jeg-udvidelsen-til-browserbeskyttelse-i-chrome">Hvordan aktiverer jeg udvidelsen til browserbeskyttelse i Chrome?</a></li> <li>I Microsoft Edge: se artikel <a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/safe-da/kb/articles/5222-hvordan-aktiverer-jeg-udvidelsen-til-browserbeskyttelse-i-edge">Hvordan aktiverer jeg udvidelsen til browserbeskyttelse i Edge?</a></li> <li>I Microsoft Internet Explorer: se artiklen <a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/safe-da/kb/articles/5175-hvordan-aktiverer-jeg-udvidelsen-til-browserbeskyttelse-i-internet-explorer-pa-en-windows-computer">Hvordan aktiverer jeg udvidelsen til browserbeskyttelse i Internet Explorer på en Windows-computer?</a></li> <li>Hvis browserbeskyttelsesudvidelsen ikke er vist i din browser, skal du geninstallere udvidelsen manuelt: <ol><li>Åbn dit F-Secure-sikkerhedsprodukt fra menuen <strong>Start</strong> i Windows.</li> <li>Vælg <strong>Sikker browsing og bankforretning</strong> i hovedmenuen.</li> <li>Vælg <strong>Indstillinger</strong> i visningen <strong>Sikker browsing og bankforretning</strong>.</li> <li>Vælg <strong>Sikker browsing</strong>.</li> <li> <ul><li>Hvis du bruger Firefox, skal du klikke på <strong>Installer Firefox-udvidelse</strong> under <strong>Browserudvidelser</strong>.</li> <li>Hvis du bruger Chrome eller Microsoft Edge, skal du klikke på <strong>Åbn Chrome Web Store</strong> under <strong>Browserudvidelser</strong> for at gå til browserbeskyttelsesudvidelsens side og derefter klikke på <strong>Føj til Chrome</strong>.</li> </ul></li> </ol></li> </ul></li> <li>Kontroller, at Bankbeskyttelse er aktiveret i indstillingerne: <ol><li>Åbn F-Secure-sikkerhedsproduktet fra menuen <strong>Start</strong> i Windows.</li> <li>Vælg <strong>Sikker browsing og bankforretning</strong> i hovedmenuen.</li> <li>Vælg <strong>Indstillinger</strong> i visningen <strong>Sikker browsing og bankforretning</strong>.</li> <li>Vælg <strong>Rediger indstillinger</strong>. <strong>Bemærk</strong> Du skal have administratorrettigheder for at ændre indstillingerne.</li> <li>Slå <em>Bankbeskyttelse</em> til.</li> </ol></li> <li>Hvis produktet er blevet opgraderet, skal du genstarte browseren og prøve at få adgang til din onlinebank igen.</li> <li>Sådan deaktiveres og aktiveres produktets sikkerhedsfunktioner: <ol><li>Åbn F-Secure-sikkerhedsproduktet fra menuen <strong>Start</strong> i Windows.</li> <li>Vælg <strong>Virus og trusler</strong> i hovedvisningen.</li> <li>Vælg <strong>Slå al beskyttelse fra</strong>. <strong>Bemærk</strong>! Du skal have administratorrettigheder for at ændre indstillingerne.</li> <li>Vælg <strong>Slå til</strong> for at genaktivere alle sikkerhedsfunktioner.</li> </ol></li> <li>Prøv at åbne en anden onlinebank, og hvis det virker, er din onlinebank mest sandsynligt ikke medtaget i vores database. Hvis det er tilfældet, kan du indsende din onlinebank til vores laboratorier med henblik på analyse som følger: <ol><li>Gå til <a rel="nofollow" href="https://www.f-secure.com/en/web/labs_global/submit-a-sample#sample-url">Send et eksempel</a>.</li> <li>Indsæt under fanen <strong>URL-eksempel</strong> din onlinebanks webadresse (URL) i tekstfeltet <strong>Eksempel-URL eller IP-adresse</strong>.</li> <li>Sæt et flueben i feltet <strong>Jeg vil gerne give flere oplysninger om dette eksempel, og jeg vil gerne blive oplyst om analyseresultaterne</strong>, og udfyld kontaktformularen.</li> <li>Under <strong>URL-type</strong> skal du vælge <strong>Problem med Bankbeskyttelse</strong>.</li> <li>Under <strong>Problemtype</strong> skal du vælge <strong>Banksession aktiveres ikke ved åbning af sted</strong>.</li> <li>Giv eksemplet et emne og en beskrivelse, bevis, at du ikke er en robot, og klik på <strong>Send URL-eksempel</strong>.</li> </ol></li> </ul></div> <p>Hvis problemet varer ved, kan det være nødvendigt at geninstallere F-Secure-produktet.</p> </article> </main>