Hvordan kan jeg logge meg på en app eller et nettsted med autoutfylling? - F-Secure Community
<main> <article class="userContent"> <p> </p>Hvordan kan jeg logge meg på en app eller et nettsted med autoutfylling? <p><strong>Merk:</strong> Den nye F-Secure KEY-autoutfyllingsfunksjonen for å logge på apper, er bare tilgjengelig på enheter som kjører Android Oreo (8.0 og 8.1). Når det gjelder nettsteder, er autoutfyllingsfunksjonen bare tilgjengelig på enheter som kjører Android Pie (9.0).</p> <p><strong>Merk:</strong> Påse at du har registrert URL-adressen til appen/nettstedet i den aktuelle KEY-oppføringen for at KEY skal kunne vise riktig oppføring!</p> <p>Slik logger du deg på en app eller nettjeneste:</p> <ol><li> Åpne påloggingssiden til appen eller nettstedet. </li> <li> Trykk på brukernavnfeltet og velg riktig oppføring fra nedtrekkslisten for autoutfylling. <p><strong>Merk:</strong> Hvis F-Secure KEY er låst, må du oppgi hovedpassordet før du kan åpne KEY. Deretter kan du velge oppføring.</p> </li> </ol><div>Nå er du logget på appen eller nettjenesten.</div> <div id="related"> <strong>Beslektet informasjon</strong> <ul><li><a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/key-no/kb/articles/5034-ny-f-secure-key-autoutfyllingsfunksjon-for-a-logge-pa-apper-og-nettsteder-med-android-oreo-og-pie">Ny F-Secure KEY-autoutfyllingsfunksjon for å logge på apper og nettsteder med Android Oreo og Pie</a></li></ul></div> <br> </article> </main>