Key:n lisenssikoodin syöttäminen ja käyttö kahdessa koneessa

Lassi
Lassi Viestejä: 5 New Member

Vaihdoin juuri tietokonetta ja vanhassa oli KEY ja siinä syksyyn asti lisenssi. Mistään ei ole tullut vastaan tietoa, voiko KEYtä käyttää useammassa koneessa samanaikaisesti tai jos poistan sen vanhasta, saanko saman lisenssion toimimaan uudessa?

Toiseksi, löysin ja ostin edullisen vuoden KEY-lisenssin. Latasin ja asensin KEY:n myyjän ohjeiden mukaisesti (https://www.f-secure.com/en/web/home_global/key). En kuitenkaan löydä ohjelmasta paikkaa, johon syöttäisin saamani asennuskoodin? Osaako jo neuvoa?

Mikä on helpoin tapa saada yhteys F-Securen viralliseen tukeen?

Viestejä yhteensä

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Lassi ja kiitos viestistäsi.

     

    Key:n Premium-versio on synkroitavissa uudelle laitteellenne vanhasta:

    F-Secure Key->Liitä laite, jolloin Key luo synkronointikoodin, jonka voi sitten syöttää uuden laitteen Key-ohjelmaan.

    Ei ole rajoitusta sen suhteen montako laitetta voitte liittää tilaukseenne.

     

    Koodin voitte syöttää ohjelmaan Tilaus-välilehden kohdasta Onko sinulla tarjouskoodi?

     

    Tukemme yhteystiedot löytyy alla olevasta linkistä:

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

     

     

  • Lassi
    Lassi Viestejä: 5 New Member

    Kiitos viestistä. Tätä vaihtoehto olin jo kokeillut. (Siinä puhutaan Premium-versiosta, en tiedä onko minun veriso sellainen). Joka tapauksessa kun laitan koodin tulee ilmoitus: Vahvistus epäonnistui. Tarjouskoodia ei voitu vahvistaa. Tämä koodi on jo käytetty tai se on umpeutunut.

    Otan yhteyttä F-Secureen toista kautta. Koodia en tähän "julkiseen" paikkaan laita.

    Jos joku F-Securelainen lukee tätä, niin voisi vaikka laittaa minulle sähköpostia niin laitan paluupostissa lisenssikoodin takaisin. Lisenssi on siis eilen ostettu. Tarkemmat ostotiedot laitan sitten F-Securelle.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot