Synkronointi Honor9 ja koneen välillä, F-Secure Key

PilleriJP
PilleriJP Viestejä: 2 New Member

Olen tammikuun lopussa huomannut että koneella muutettuja salasanoja eivät päivity kännykällä. Päinvastoin toimii, mutta ei näinpäin. Mistä johtuu? Olen jopa poistanut ohjelman kännykästä ja asentanut uudelleen. Salasanahistoria näyttää erilaiselta...

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @PilleriJP, moikka.

    Mikä

    a) Tietokoneen käyttöjärjestelmä käytössä

    b) mikä puhelin ja Android/iOS -versio?

    Mitä muuten tapahtuu jos avaat luurilla F-Secure KEY:n, valikosta otat Ohje (?) -> Tietoja -> Synkronoi nyt. Tekeekö tämä nappula mitään yhdistettyjen laitteiden välillä?

    Kiitoksia.

  • PilleriJP
    PilleriJP Viestejä: 2 New Member

    a) Windows 10 Pro

    b) Honor 9, Android 9.1

    Kokeiltu useasti, ei tee mitään. Historialista erinäköinen luurissa ja koneella...

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @PilleriJP, moi taas, pääsen viimeinkin vastaamaan

    En ole itse saanut tuota ongelmaa toisinnettua tai keksinyt vaihtoehtoistalähestymistapaa tähänkään päivään asti, ikävä kyllä. Onkohan tilanne sielläkin päässä vielä sama, kaikki laitteen päivitykset pysyneet samana?

    Veikkaan, että joudumme odottamaan seuraavaan ohjelmapäivitykseen asti, jos tuo alkaisi silloin toimimaan. Muutoin heitän vielä vaihtoehtoina kokeilla synkronoida toisen verkon yli (WiFi/4G), kokeilla synkronoida ilman VPN-yhteyttä.

    Kerrothan, mikä tilanne on tällä hetkellä niin palataan taas asiaan. Kiitoksia.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot