Pääsalasanan palautus

Immoti
Immoti Viestejä: 4 New Member

Andoid puhelimeni meni tehdasasetuksiin ja F-secure Key olettaa minun käyttävän sovellusta ensikertaa. Miten voin palauttaa pääsalasanan puhelimeeni? Minulla on kyllä palautuskuva, mutta puhelinsovellus ei anna mahdollisuutta palauttaa ja voiko tuota palautuskuvaa käyttää liitetyssä tietokoneessa olevaan liitettyyn F-secure Key ohjelmaan ja millä tavalla? Otin kuvan QR-koodista, lähetin sen tietokonelle ja kuvatiedoston avaus ilmoitti: Tiedosto liian suuri.
Miten pitäisi toimia?

Viestejä yhteensä

  • Immoti
    Immoti Viestejä: 4 New Member

    Oletettavasti vain asennetussa ohjelmassa tehty palautuskuva toimii. Eli en pysty varmaankaan palauttamaan pääsalasanaa tietokoneella puhelimella tehdyllä kuvalla.

  • SirWalther
    SirWalther Viestejä: 62 Former F-Secure Employee

    Hei @Immoti,

     

    Jos pääsalasanan haluaa palauttaa, tulee käyttää kyseisellä laitteella luotua palautuskoodia.

     

    Jos sinulla on käytössä Key Premium ja salasanat ovat synkronoituna myös esimerkiksi tietokoneelle, voit tehdä puhtaan asennuksen Androidiin ja sen jälkeen liittää laitteet, jolloin vanhan salasanat synkronoituvat uudestaan Android-laitteelle.

  • Immoti
    Immoti Viestejä: 4 New Member

    Hei,

     

    Ongelmana on se etten luonut tietokoneella tuota palautuskoodia, koska oletin palauttavani tarvittaessa Androidilla tuon pääsalasanan. Ja kun tein tietenkin sellaisen pääsalasanan, jota ei voi arvata saati muistaa.

  • Immoti
    Immoti Viestejä: 4 New Member

    Koska minä en tehnyt aikoinaan tietokoneella tuota palautuskuvaa, niin salasanat säilyivät tavoittamattomissa. Sain F-Securelta kuitteja vastaan uuden koodin, jolla sain palautettua tuon Key Premiumin ja heti laitteiden liittämisen jälkeen loin molemmilla laitteilla palautuskuvat ja nyt alkaa salasanojen uudelleen määritykset. Asia tältä osin  kunnossa.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot