Sense ja aiemmat fsecure lisenssit

Kummastelija
Kummastelija Viestejä: 38 Contributor

Käytössä on Safe tietokoneilla ja Freedome parilla mobiililaitteella. Ymmärtääkseni Sense hoitaa sekä Safen että Freedomen tehtävät.

 

Jos ennakkotilaa Sensen ja sen käyttöönotto sijoittuu Safen ja Freedomen lisenssien puoliväliin, jotka päättyvät vasta vuodenvaihteen jälkeen, onko mahdollista saada lisäaikaa Sensen ylläpitolisenssiin, etteivät edelliset lisenssit menisi hukkaan?

 

Sensen ylläpitolisenssin hinta on noussut 80e->90e->120e. Uusin hinta alkaa olla jo liian korkea monille käyttäjille, joilla on vain muutama laite, vai sisältyykö ohjelmistopäivitysten mukaan myös pidennetty tai jatkuva takuu itse laitteellekin?

 

Jos itse laitteen hinta on vain noin sata euroa, siihen hintaan ei yleensä saa kovin laadukasta reititintä ja tuntuu hieman huolestuttavalta maksaa kovaa ylläpitohintaa jos itse laite osoittautuu sellaiseksi, että toiminta alkaa pätkiä pari kuukautta takuun päättymisen jälkeen. Aktiivista jäähdytystä tuskin kukaan haluaa kuunnella, mutta on muitakin keinoja varmistaa komponenttien riittävä jäähdytys tässä teholuokassa.

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.