Tilauksen aktivointi ei onnistu

Irene1990
Irene1990 Viestejä: 1 New Member

Ostin F-secure Totalin ja olen viittä vaille perumaan kaupat.

Minulla on MacBook pro 2013 malli. Aiemmin F-secure käytössä, silloin jaettu tili isäni kanssa. Koska jakamisen kanssa ollut ongelmia, tein oman tilini ja ostin F-secure Totalin jotta saan sen sekä koneelle että puhelimelleni. Luotto F-secureen taisi olla virhe.

My F-secureen kirjautuneena näyttäisi mukamas kaikki olevan hyvin: olen liittänyt tietokokeeni ja puhelimen tilaukseen.

Kuitenkin F-secure ilmoittaa edelleen että tilaus on vanhentunut (App) ja kun yritän korjata asiaa, niin tarjoaa vain, että ostaisin lisää käyttöoikeuksia (!!!). Olen ostanut siis lisenssin, valinnut oman tietokoneeni siihen, mutta Appi edelleen herjaa että tilaus vanha ja tämän vuoksi F-secure ei toimi ("tilaus päättynyt tai se on poistettu"). Olen ladannut ohjelman uudestaan asennuksen yhteydessä, eli sekään ei ole vanha.

ID protektion ei myöskään akvitoidu, vaikka olen asentanut sen koneelleni. Tilauksista vain Freedome asentui/toimii ongelmitta.

Olen tehnyt mielestäni asennukset ohjeiden mukaan, mutta homma ei toimi ja hermo ja luotto koko ohjelmaan alkaa mennä.

Hinnoittelu ja tuotetiedot