Sovellus ei toimi iPadissa kunnolla IPadOS 15:n asennuksen jälkeen

Alla kuvatut asiat toimivat ongelmitta ennen uuden käyttöjärjestelmäversion asennusta.
1) ID Protection (IDP) ei enää reagoi jonkin kirjautumista vaativan sivuston kirjautumistietokentän napautukseen. Jos sitten olen avannut IDP:n käyttäjätunnuksen kopiointia varten, se JOSKUS tuo näytön alareunaan avainkuvakkeen, jota napsauttamalla salasana täydentyy automaattisesti. Tämä siis vaatii sen, että ennen napsauttamista olen erikseen käynyt avaamassa IDP:stä ko. sivuston kirjautumistiedot sisältävän välilehden, eikä se aina tuo avainkuvaketta näkyviin.
2) Ilmeisesti siksi, kun IDP ei aktiivisesti keskustele palvelun kirjautumissivun kanssa (ei siis automaattisesti avaa palvelun välilehteä eikä täydennä salasanaa), kun olen kerran hakukentän avulla avannut jonkin sovelluksen kirjautumistiedot sisältävän välilehden, aukeaa IDP uudelleen käytettäessä tälle aiemmin avatulle välilehdelle ja joudun siirtymään hakukenttään ja poistamaan siitä edellisessä haussa käyttämäni tekstin, ennen kuin pääsen hakemaan esiin jonkin muun sivuston kirjautumistiedot. Mielestäni aikaisemmin IDP aukesi aina etusivulle täydennettyään jonkin sivuston tiedot.
Tämä aikaisemmin käytetyn välilehden avautuminen tapahtuu myös, jos IDP on sulkeutunut asetetun ajan jälkeen.