Wat moet ik doen als ik mijn huidige abonnement op Internet Security wil upgraden (verlengen) naar F

Als u op dit moment F-Secure Internet Security gebruikt en uw abonnement moet verlengen, raden we u aan uw Internet Security te upgraden naar F-Secure SAFE. Met SAFE kunt niet alleen uw computer, maar ook uw andere apparaten beschermen.
Opmerking: Upgrade uw huidige abonnement naar SAFE zo dicht mogelijk bij de vervaldatum. Omdat F-Secure SAFE een ander product is, kunnen de resterende dagen van uw huidige abonnement op Internet Security niet naar uw nieuwe SAFE-abonnement worden overgedragen.
U gaat als volgt over van F-Secure Internet Security naar F-Secure SAFE:
- Wanneer het tijd is om uw abonnement te verlengen, selecteert u de optie voor het aanschaffen van F-Secure SAFE die u via e-mail hebt ontvangen of op de webpagina van het product hebt verkregen.
- Doorloop het aankoopproces totdat u wordt gevraagd een Mijn F-Secure-account aan te maken. U hebt toegang tot abonnementen op F-Secure SAFE via de Mijn F-Secure-service.
- Klik op Een account voor Mijn F-Secure maken zodra uw bestelling is voltooid. De pagina voor het maken van een account wordt weergegeven.
Opmerking: U kunt ook een account maken via de link in de e-mail met de bevestiging van de bestelling.
- Een Mijn F-Secure-account maken:
- Vul uw naam en e-mailadres in in de daarvoor bestemde velden. Zorg ervoor dat u uw e-mailadres correct invult. Dit wordt gebruikt als onderdeel van uw aanmeldgegevens.
- Een wachtwoord maken.
Opmerking: Controleer of u uw wachtwoord correct hebt ingevoerd. Tik op Wachtwoord weergeven om te controleren of er geen typefouten in uw wachtwoord staan.
- Schakel het selectievakje Stuur mij het laatste nieuws, tips en speciale aanbiedingen in om updates van F-Secure te ontvangen.
- Selecteer Accepteren en account maken. U wordt doorgestuurd naar de hoofdpagina van Mijn F-Secure.
- Controleer uw Postvak IN:
- Klik op Bevestigen in de e-mail Bevestig uw e-mailadres om er zeker van te zijn dat u updates van F-Secure ontvangt, en
- Klik op de link in de e-mail Uw F-Secure-account nu activeren om uw e-mailadres voor uw account te bevestigen.
Uw account wordt bevestigd en gemaakt.
- Omdat F-Secure SAFE een afzonderlijk product is, moet u dit product downloaden en op uw computer installeren. Tijdens de installatie wordt uw oude Internet Security-product vervangen door SAFE.
Start uw bescherming door op Apparaat toevoegen te klikken en de instructies op het scherm te volgen.