Hur förnyar jag min Mobile Security-prenumeration?

L10nL10n Posts: 4,872 F-Secure Employee

Fråga

Hur förnyar jag min Mobile Security-prenumeration?

Svar

Du förnyar din prenumeration på något av följande sätt:

1. Du kan även förnya prenumerationen genom Google Play:
    1. Öppna programmet.
    2. Dra till menyn Prenumerera och tryck på den.
    3. Tryck på Köp.
  2. Du kan förnya din prenumeration med din telefon via appgränssnittet så här:
    1. Öppna programmet.
    2. På användargränssnittets nedre del trycker du på högerpilen tills Mer visas.
    3. Tryck på Mer > Prenumeration.
    4. Om du redan har en nyckel trycker du på Har du redan en nyckel? och anger din nya nyckel.
      Om du inte har någon nyckel kan du förnya prenumerationen genom F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) i webbläsaren på din telefon eller dator. Du får en e-postbekräftelse med din nya prenumerationsnyckel som du behöver för att aktivera tjänsten.
  3. Du kan förnya din prenumeration med din telefon via appgränssnittet så här:
    1. Öppna programmet.
    2. På användargränssnittets nedre del trycker du på högerpilen tills Uppgradera visas.
      Obs! Vyn Uppgradera visas endast när programmet är i testläge eller när prenumerationen snart löper ut.
    3. Tryck på Uppgradera. Fönstret för prenumerationsuppgradering visas.
    4. Tryck på Köp.
  4. Du kan förnya prenumerationen genom F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) i webbläsaren på din telefon eller dator. Du får en e-postbekräftelse med din nya prenumerationsnyckel som du behöver för att aktivera tjänsten. För att ange den nya nyckeln:
    1. Öppna programmet.
    2. På användargränssnittets nedre del trycker du på högerpilen tills Uppgradera visas.
      Obs! Vyn Uppgradera visas endast när programmet är i testläge eller när prenumerationen snart löper ut.
    3. Tryck på Uppgradera. Fönstret för prenumerationsuppgradering visas.
    4. Tryck på knappen Ange, ange din nyckel och tryck på OK.

Denna artikel på engelska

Sign In or Register to comment.