Hvordan fornyer jeg mitt Mobile Security-abonnement?

L10nL10n Posts: 4,872 F-Secure Employee

Spørsmål

Hvordan fornyer jeg mitt Mobile Security-abonnement?

Svar

Du kan fornye abonnementet på følgende måter:

1. Du kan fornye abonnementet gjennom Google Play:
    1. Åpne programmet.
    2. Sveip til menyen Abonner og trykk på den.
    3. Trykk på Kjøp.
  2. Du kan fornye abonnementet med telefonen ved å bruke programgrensesnittet slik:
    1. Åpne programmet.
    2. I den nederste delen av brukergrensesnittet trykker du på den høyre pilen til Mer vises.
    3. Trykk på Mer > Abonnement.
    4. Hvis du allerede har en nøkkel, trykker du på Har du allerede en nøkkel? og skriver inn den nye nøkkelen.
      Hvis du ikke har en nøkkel, kan du fornye abonnementet gjennom F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) på telefonen eller via en PC-nettleser. Du får en e-postmelding med bekreftelse og den nye abonnementsnøkkelen som kreves for å aktivere tjenesten.
  3. Du kan fornye abonnementet med telefonen ved å bruke programgrensesnittet slik:
    1. Åpne programmet.
    2. I den nederste delen av brukergrensesnittet trykker du på den høyre pilen til Oppgrader vises.
      Merk: Oppgrader-visningen vises bare når programmet er i prøveversjonmodus eller hvis abonnementet er i ferd med å utløpe.
    3. Trykk på Oppgrader. Vinduet for oppgradering av abonnement vises.
    4. Trykk på Kjøp.
  4. Du kan fornye abonnementet gjennom F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) på telefonen eller via en PC-nettleser. Du får en e-postmelding med bekreftelse og den nye abonnementsnøkkelen som kreves for å aktivere tjenesten. Slik oppgir du den nye nøkkelen:
    1. Åpne programmet.
    2. I den nederste delen av brukergrensesnittet trykker du på den høyre pilen til Oppgrader vises.
      Merk: Oppgrader-visningen vises bare når programmet er i prøveversjonmodus eller hvis abonnementet er i ferd med å utløpe.
    3. Trykk på Oppgrader. Vinduet for oppgradering av abonnement vises.
    4. Trykk på Oppgi nøkkel, skriv inn nøkkelen og trykk på OK.

Denne artikkelen på engelsk

Sign In or Register to comment.