Hoe kan ik mijn Mobile Security-abonnement verlengen?

Vraag
Hoe kan ik mijn Mobile Security-abonnement verlengen?
Antwoord
U kunt uw abonnement op één van de volgende manieren verlengen:
- U kunt uw abonnement verlengen via Google Play:
- Open de toepassing.
- Veeg naar het menu Abonneren en tik erop.
- Tik op Kopen.
- U kunt uw abonnement verlengen met uw telefoon via de gebruikersinterface van de toepassing. Dit gaat als volgt:
- Open de toepassing.
- Tik op het rechterpijltje onder aan de gebruikersinterface totdat Meer wordt weergegeven.
- Tik op Meer > Abonnement.
- Als u al een code hebt, tikt u op Hebt u al een code? en voert u uw nieuwe code in.
Als u geen code hebt, kunt u uw abonnement verlengen via de F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew), via uw telefoon of via de webbrowser van uw pc. U ontvangt een bevestigings-e-mail waarin uw nieuwe code staat die u nodig hebt om de service te activeren.
- U kunt uw abonnement vernieuwen met uw telefoon via de gebruikersinterface van de toepassing. Dit gaat als volgt:
- Open de toepassing.
- Tik op het rechterpijltje onder aan de gebruikersinterface totdat Bijwerken wordt weergegeven.
Opmerking: Bijwerken wordt alleen weergegeven wanneer de toepassing in evaluatiemodus is of wanneer het abonnement op het punt staat te verlopen. - Tik op Bijwerken. Het scherm Abonnement upgraden verschijnt.
- Tik op Kopen.
- U kunt uw abonnement verlengen via de F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew), via uw telefoon of via de webbrowser van uw pc. U ontvangt een bevestigings-e-mail waarin uw nieuwe code staat die u nodig hebt om de service te activeren. De nieuwe code invoeren:
- Open de toepassing.
- Tik op het rechterpijltje onder aan de gebruikersinterface totdat Bijwerken wordt weergegeven.
Opmerking: Bijwerken wordt alleen weergegeven wanneer de toepassing in evaluatiemodus is of wanneer het abonnement op het punt staat te verlopen. - Tik op Bijwerken. Het scherm Abonnement upgraden verschijnt.
- Tik op Code invoeren, voer uw code in en tik op OK.
0 Like