Hvordan kan jeg forny mit abonnement på Mobile Security?

Spørgsmål
Hvordan kan jeg forny mit abonnement på Mobile Security?
Svar
Du kan forny dit abonnement på en af følgende måder:
- Du kan forny dit abonnement via Google Play:
- Åbn programmet.
- Glid til menuen Abonner, og tryk på den.
- Tryk på Køb.
- Du kan forny dit abonnement med din telefon via programmets brugergrænseflade som følger:
- Åbn programmet.
- Tryk på den højre pil i den nederste del af brugergrænsefladen, indtil Mere vises.
- Tryk på Mere > Abonnement.
- Tryk på Har du allerede en nøgle?, hvis du allerede har en nøgle, og indtast den nye nøgle.
Hvis du ikke har en nøgle, kan du forny dit abonnement via F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) med din telefons eller pc's webbrowser. Du modtager en e-mailbekræftelse, som indeholder din nye abonnementsnøgle, der er nødvendig for at aktivere tjenesten.
- Du kan forny dit abonnement med din telefon via programmets brugergrænseflade som følger:
- Åbn programmet.
- Tryk på den højre pil i den nederste del af brugergrænsefladen, indtil Opgrader vises.
Bemærk! Opgraderingsvisningen åbnes kun, når programmet er i prøvetilstand, eller abonnementet er ved at udløbe. - Tryk på Opgrader. Vinduet til opgradering af abonnement vises.
- Tryk på Køb.
- Du kan forny dit abonnement via F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) med din telefons eller pc's webbrowser. Du modtager en e-mailbekræftelse, som indeholder din nye abonnementsnøgle, der er nødvendig for at aktivere tjenesten. Sådan angives den nye nøgle:
- Åbn programmet.
- Tryk på den højre pil i den nederste del af brugergrænsefladen, indtil Opgrader vises.
Bemærk! Opgraderingsvisningen åbnes kun, når programmet er i prøvetilstand, eller abonnementet er ved at udløbe. - Tryk på Opgrader. Vinduet til opgradering af abonnement vises.
- Tryk på Indtast nøgle, indtast nøglen, og tryk derefter på OK.
0 Like