Tilaus maksettu mutta silti saan herjaa että tilaus pitää uusia

ChatNoir
ChatNoir Viestejä: 1 New Member
editoi heinäkuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Olen maksanut laskun jo viime elokuussa Cleverbridgelle. Siinä oli ensin jotain epäselvyyttä koska pankki ei ollut hyväksynyt sepa-maksua ja maksoin sen sitten itse mutta hieman myöhässä 4.8. Jos yritän uusia tilausta niin tulee ilmoitus että tilauksen uusiminen onnistui ja se on voimassa 16.8.2023 asti. Portaali taas ilmoittaa että tilausta ei voinut uusia, päivitä maksutiedot. Olen päivittänyt sinne nyt luottokortin mutta silti tämä tuntuu olevan ikuinen luuppi. Laskun viesti on XXXXXXXX. Saisiko tämän tilauksen nyt voimaan? Käytän harvoin kotikonetta mutta olisi tämäkin kiva saada suojattua.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓

    Tervehdys @ChatNoir


    Pahoittelut että tilauksen kanssa on ilmennyt ongelmaa, laitoin sen nyt kuntoon. Jos sinulla ei ole vielä F-Secure SAFE ohjelmaa asennettuna tietokoneelle, voit asentaa sen seuraamalla näitä ohjeita:


    1. Kirjaudu My F-Secure -palveluun tilisi käyttäjänimellä ja salasanalla.
    2. Valitse Lisää laiteKenen laitteen haluat suojata? -ikkuna tulee näkyviin.
    3. Valitse ensin Oma laite ja sitten JatkaValitse laitetyyppi -ikkuna tulee näkyviin.
    4. Valitse Tämä tietokone ja valitse sitten Lataa Windowsille.
      • Toimi selaimesi mukaan:Asennusohjelmatiedosto ladataan automaattisesti tai
      • Sinua pyydetään tallentamaan tiedosto. Jos näkyviin tulee kehote, valitse Tallenna tiedosto.
    5. Avaa latauskansio painamalla Ctrl+J ja etsi tiedosto.
    6. Suorita asennusohjelma napsauttamalla asennusohjelmatiedostoa (esimerkiksi F-Secure-Safe-Network-Installer_xxxxxxxxxxxxx_.exe). Jos Käyttäjätilien valvonta -ikkuna tulee näkyviin, valitse Kyllä. Asennus alkaa.
    7. Valitse Hyväksy ja asenna asennuksen aloittamiseksi.
    8. Kun tervetuloikkuna tulee näkyviin, valitse Jatka. Asennuksen tulisi kestää alle minuutin.


Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot