Miksi F-Secure SAFE sovellus estää useita tunnettuja ja turvallisia sovelluksia?

Ainda
Ainda Viestejä: 2 New Member
editoi toukokuu 2020 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei, olen käyttänyt tätä tuotetta 2 vuotta. Ajan kuluessa olen törmännyt samoihin ongelmiin monia kertoja kun vaihdan tietokoneeni tai kun palautan koneeni oletus asetuksiin.

Joudun lataamaan uusia ohjaimia näytönohjaimelle varten, tietystä sovelluksesta joka on nimeltään Nvidia Experience. Se on luotettu sovellus ja monet ihmiset käyttävät sitä. Törmään sellaiseen ongelmaan että en pysty kirjautua sinne sovellukseen tai ladata ohjaimia sieltä kun minulla on F secure safe antivirus käynnissä. Kun otan sen pois käytöstä sillon se sovellus päästää minut sisälle ja antaa minun ladata ne ohjaimet

https://www.nvidia.com/fi-fi/geforce/geforce-experience/ (Linkki siihen sovellukseen)

Näin tapahtui myös kun latasin pelejä. Esimerkiksi latasin GTA V:n, Robloxin ja muitakin pelejä. Ne eivät käynnisty ja antavat error tiedotteita kun F secure oli ollut päällä. Minun piti aina kytkeä virustorjunta pois päältä pelatakseni peliä, mutta en myöskään halua menettää suojausta.

Onko olemassa jonkinlainen asetus jonka voin ottaa pois päältä. Jotta pääsisin kirjautumaan sisään ja pelata pelejä ilman sammuttamatta virustorjuntaa?

Kiitos.

Vastausvaihtoehdot

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @Ainda !

    Alkuun pahoittelut, että vastauksessa on kestänyt.

    Huomasinkin samalla, että olit keskustellut kollegani Jamesin kanssa ja olitte saaneet ongelman ratkaistua!

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    Miksi F-secure Safe koko ajan muistuttaa vuoronperään, että Chromen tai Edgen laajennukset ovat lataamatta? Eikö selaaminen pitäisi olla turvallista koko ajan, koska muistutetaan kuitenkin koko ajan Selain kunnossa suojaukset ajan tasalla??

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot