Hvordan installerer jeg F-Secure KEY (TOTAL) på en iPhone/iPad?
This discussion has a more recent version.

I F-Secure TOTAL bestemmes antall KEY-lisenser av TOTAL-abonnementet. Hvis du for eksempel har et abonnement for 5 enheter, kan fem forskjellige brukere bruke KEY på sine enheter. Disse fem brukerne kan da synkronisere passordene sine på et ubegrenset antall enheter.
Før du kan installere F-Secure KEY på en iPhone eller iPad, må du ha My F-Secure-kontoen klar.
Merk: Hvis du allerede har KEY installert og har oppgradert til et TOTAL-abonnement, aktiverer du TOTAL-abonnementet i KEY-appen som beskrevet i artikkelen Jeg har allerede KEY installert. Hvordan tar jeg KEY i bruk etter oppgradering til TOTAL?
- Logg deg på My F-Secure-kontoen på enheten din.
- Når du har logget deg på, trykker du på hovedmenyen oppe i høyre hjørne av My F-Secure-siden. Da åpnes siden med TOTAL-apper og viser alle TOTAL-appene du har tilgang til. Via denne siden har du også tilgang til abonnementsdetaljer og kontoinnstillinger.
- Velg KEY.
- Velg Installer KEY nå (eller Installer på en annen enhet).
- Velg Min enhet og deretter Fortsett.
- Velg Denne enheten og deretter Installer fra app-butikk. App Store åpnes og viser installeringssiden for passordbehandleren F-Secure KEY.
- Velg skyikonet for å starte installeringen.
- Når KEY er installert på enheten, velger du Åpne. KEY åpnes og viser en kort innføring om de viktigste funksjonene.
- Sveip mot venstre på skjermen til du kommer til siste side, og velg deretter Kom i gang. Da åpnes siden Velkommen til KEY.
- Hvis dette er den første KEY-installasjonen, velger du Opprett hovedpassord:
- Skriv inn et sterkt hovedpassord.
- Gjenta hovedpassordet for å bekrefte det.
- Velg Godta og fortsett. Nå har du installert KEY på enheten din og kan begynne å registrere passord og annen legitimasjon i KEY.
- For å ha passordene tilgjengelig også på andre enheter må du koble til enhetene. Det gjør du på følgende måte på hver enhet:
- Installer KEY på enheten fra nettstedet vårt eller en aktuell appbutikk.
- Åpne KEY på enheten som allerede har KEY installert, og gå til Koble til enheter. Da åpnes siden Koble til enheter, som viser synkroniseringskoden (gyldig i ett minutt).
- Gå til Koble til enheter på den nye enheten, oppgi denne koden i feltet Synkroniseringskode og velg Koble til.
- Skriv inn det gjeldende hovedpassordet og velg OK. Fra nå av vil passordene dine bli synkronisert automatisk mellom disse to enhetene.
0 Like