Jeg har allerede F-Secure SENSE-routeren. Kan jeg føje den til mit TOTAL-abonnement?

This discussion has a more recent version.
L10nL10n Posts: 4,872 F-Secure Employee

F-Secure TOTAL leveres nu med SENSE-routerens hjemmebeskyttelse. Nyt i TOTAL er også F-Secure KEY – en nem adgangskodestyring, så du kan gemme adgangskoder sikkert.

Hvis du allerede har F-Secure SENSE-routeren og også gerne vil have F-Secure TOTAL, tilbyder vi dig nu 6 måneders gratis TOTAL, som leveres med den netop tilføjede KEY og hjemmebeskyttelse samt F-Secure FREEDOME VPN.

For at vi kan aktivere det for dig, skal du blot kontakte F-Secures kundesupport, oplyse os din SENSE-routers serienummer og e-mailadressen til din My F-Secure-konto, og vi klarer det for dig. Vi føjer SENSE-routeren til dit TOTAL-abonnement, så du kan administrere alle dine F-Secure-produkter i My F-Secure.

Vigtigt: Hvis dit nuværende abonnement på SENSE-routeren er længere end det gratis seks måneders TOTAL-tilbud, vil længden på dit abonnement på SENSE-routeren blive synkroniseret med TOTAL-abonnementet. Med andre ord, hvis du vil bevare dit abonnement på SENSE-routeren indtil den oprindelige udløbsdato, skal du først føje abonnementet på SENSE-routeren til dit TOTAL-abonnement, når dit nuværende abonnement på SENSE-routeren er ved at udløbe.

Sign In or Register to comment.