Jag har redan F-Secure SENSE-routern. Kan jag lägga till den i min prenumeration på TOTAL?

This discussion has a more recent version.

F-Secure TOTAL levereras nu med hemskyddet SENSE-routern. En annan nyhet som ingår i TOTAL är F-Secure KEY – en enkel lösenordshanterare som ger dig möjlighet att lagra dina lösenord på ett säkert sätt.

Om du redan har F-Secure SENSE-routern och även vill ha F-Secure TOTAL erbjuder vi dig nu sex månaders gratis TOTAL, vilket nu levereras med KEY och hemskydd, samt F-Secure FREEDOME VPN.

För att vi ska aktivera detta åt dig behöver du bara kontakta F-Secures kundsupport och ge oss ditt serienummer till SENSE-routern och den e-postadress som du använder för att komma åt ditt My F-Secure-konto, så ordnar vi det åt dig. Vi lägger till SENSE-routern till din prenumeration på TOTAL, så att du kan hantera alla dina produkter från F-Secure i My F-Secure.

Viktigt: Om din aktuella prenumeration på SENSE-routern räcker längre än erbjudandet om gratis TOTAL i sex månader synkroniseras längden på din prenumeration på SENSE-routern med prenumerationen på TOTAL. Det betyder att du, om du vill behålla din aktuella prenumeration på SENSE-routern till det ursprungliga utgångsdatumet, ska lägga till SENSE-routern till din prenumeration på TOTAL först när din prenumeration på SENSE-routern håller på att gå ut.

Sign In or Register to comment.