Hur installerar jag FREEDOME VPN (F-Secure TOTAL) på en Android-enhet?
This discussion has a more recent version.

Innan du installerar F-Secure FREEDOME på din Android-enhet måste du ha ditt My F-Secure-konto redo.
Anm: Om du redan har FREEDOME installerat och har uppgraderat till en prenumeration på TOTAL aktiverar du din TOTAL-prenumeration i FREEDOME-appen enligt anvisningarna i Jag har redan FREEDOME installerat. Hur använder jag FREEDOME efter att ha uppgraderat till TOTAL?
- På din Android-enhet öppnar du webbläsaren och loggar in på ditt My F-Secure-konto.
- När du har loggat in trycker du på huvudmenyn längst upp till höger på sidan My F-Secure. Sidan för TOTAL-appar öppnas och visar alla tillgängliga TOTAL-appar. Via den här sidan kan du även få åtkomst till dina prenumerationsdetaljer och kontoinställningar.
- Välj FREEDOME.
- Välj Installera FREEDOME nu (om det här är första gången du installerar FREEDOME)/Installera på en annan enhet (om du redan har installerat FREEDOME på en enhet). Fönstret Lägg till enhet öppnas.
- Välj Min enhet och sedan Fortsätt.
- Välj Den här enheten och sedan Installera från appbutik. Google Play Butik öppnas och visar installationssidan för FREEDOME VPN.
- Välj Installera.
- När FREEDOME har installerats på enheten väljer du Öppna. FREEDOME öppnas och visar en kort självstudiekurs om sina huvudfunktioner.
- Svep skärmen åt vänster tills du kommer till sista sidan. Sidan Namnge ny enhet öppnas automatiskt.
- Ge enheten ett namn och välj Fortsätt och sedan OK. Sidan TJÄNSTEVILLKOR öppnas.
- Läs tjänstevillkoren och sekretesspolicyn och välj Godkänn. Fönstret Skydd mot skadliga appar öppnas.
- Välj vilken nätverksanslutningsmetod du föredrar. FREEDOME är nu installerat på din enhet.
- Peka på mitten av skärmen.När FREEDOME startas första gången vill den ställa in en VPN-anslutning som gör det möjligt för den att övervaka nätverkstrafik. Tillåt detta genom att välja Låt oss göra det och sedan OK.
När du går tillbaka till din My F-Secure-sida kan du se på vilka enheter du har F-Secure FREEDOME installerat.
0 Like