Hvordan installerer jeg FREEDOME VPN (TOTAL) på min Android-enhed?
This discussion has a more recent version.

Inden du begynder at installere F-Secure FREEDOME på din Android-enhed, skal du have din My F-Secure-konto parat.
Bemærk: Hvis du allerede har installeret FREEDOME og opgraderet til et TOTAL-abonnement, skal du aktivere TOTAL-abonnementet i appen FREEDOME som beskrevet i artiklen Jeg har allerede FREEDOME installeret. Hvordan tager jeg FREEDOME i brug efter opgradering til TOTAL?
- På din Android-enhed skal du åbne webbrowseren og logge på din My F-Secure-konto.
- Når du er logget på, skal du trykke på hovedmenuen øverst til højre på siden My F-Secure. Siden TOTAL-apps åbnes og viser alle de TOTAL-apps, der er tilgængelige for dig. Via denne side kan du også få adgang til dine abonnementsoplysninger og kontoindstillinger.
- Vælg FREEDOME.
- Vælg Installer FREEDOME nu (hvis det er din første FREEDOME-installation) / Installer på en anden enhed (hvis du allerede har installeret FREEDOME på en enhed). Vinduet Tilføj enhed åbnes.
- Vælg Min enhed, og vælg derefter Fortsæt.
- Vælg Denne enhed, og vælg derefter Installer fra appbutik. Google Play Store åbnes og viser installationssiden til FREEDOME VPN.
- Vælg Installer.
- Når FREEDOME er korrekt installeret på din enhed, skal du vælge Åbn. FREEDOME åbnes og viser et kort selvstudium om hovedfunktionerne.
- Stryg til venstre over skærmen, indtil du når til den sidste side. Siden Navngiv ny enhed åbnes automatisk.
- Giv din enhed et navn, vælg Fortsæt, og vælg derefter OK. Siden VILKÅR FOR TJENESTE åbnes.
- Læs vilkårene for tjenesten og erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger, og vælg Accepter. Vinduet Beskyttelse mod skadelige apps åbnes.
- Vælg den netværkstilslutningsmetode, du foretrækker. FREEDOME er nu installeret på din enhed.
- Tryk midt på skærmen. Når FREEDOME startes for første gang, vil det opsætte en VPN-forbindelse, der tillader den at overvåge netværkstrafikken. Tillad dette ved at vælge Lad os gøre det og derefter OK.
Når du går tilbage til siden My F-Secure, kan du se, hvilke enheder du har F-Secure FREEDOME installeret på.
0 Like