Issue:
Ik ben mijn Mijn F-Secure wachtwoord en heb geprobeerd het opnieuw in te stellen, maar ik ontvang geen e-mail voor het opnieuw instellen van het wachtwoord .
Resolution:
Opmerking: als u F-Secure Internet Security of F-Secure FREEDOME hebt, kunt u het product downloaden van de downloadpagina op onze website.
Controleer of u een geldig Mijn F-Secure account en of u het juiste e-mailadres. Als je je eerder hebt aangemeld via Facebook, ontvang je het e-mail wachtwoord opnieuw ingesteld. U kunt eenvoudig aanmelding via Facebook.
U kunt alleen een wachtwoord aanvragen als u een Mijn F-Secure account (F-Secure SAFE of F-Secure TOTAL- volgorde).
- Controleer de map Spam als de e-mail niet in uw inbox wordt weergegeven.
- Sommige e-mail maildomeinen, zoals Gmail, toestaan geen actie tenzij het bericht eerst naar de Inbox wordt verplaatst. Als u het e-mailbericht in uw map Spam vindt, verplaats het dan eerst naar de map Postvak IN en klik vervolgens op de koppeling " wachtwoord wijzigen".
- Controleer of je Postvak IN voor e-mail niet vol is en of er schijfruimte is om berichten te ontvangen.
Als u een Mijn F-Secure account maar nog steeds geen e-mail voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord ontvangt, contactpersoon op met F-Secure- ondersteuning voor verdere hulp.
Article no: 000003768
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.