Community
User Guides
Support
Community
Help Forums
English Forum
General
About our Community
General Discussion
News and Feedback
Products
F-Secure SAFE
F-Secure FREEDOME
F-Secure KEY
F-Secure SENSE Router
F-Secure ID PROTECTION
Other products
Beta programs
Feature Requests
Finnish Forum (Tukifoorumi)
Tuotteet Kotiin
F-Secure SAFE
F-Secure FREEDOME
F-Secure KEY
F-Secure SENSE Router
F-Secure ID PROTECTION
Muut tietoturvatuotteet
Support Articles
Language
English
Suomi
Deutsch
Français
日本語
Svenska
Dansk
Italiano
Nederlands
Norsk
Polski
中文 (繁體)
Products & Services
F-Secure TOTAL
F-Secure SAFE / Internet Security / Anti-Virus
F-Secure FREEDOME
F-Secure KEY
F-Secure SENSE Router
F-Secure ID PROTECTION
Other products
Common topics
User Guides
Support
Login
|
Register
Wat is My F-Secure? - F-Secure Community
<main> <article class="userContent"> <p> </p>Wat is My F-Secure? <p><strong>My F-Secure</strong> is de thuisbasis voor uw bescherming. Het is de beheerportal voor alle apparaten die worden beschermd onder uw abonnement van F-Secure SAFE of F-Secure TOTAL. Hier kunt beginnen met de bescherming van uw verschillende apparaten.</p> <div>Via My F-Secure, kunt u: <ul><li>uw eigen apparaten beschermen,</li> <li>De apparaten van uw kinderen beschermen,</li> <li>familieleden of vrienden uitnodigen om lid te worden van uw groep, en</li> <li>account- en betalingsgegevens controleren.</li> </ul></div> <p>Met een My F-Secure-account kunt u de beveiliging aan uw individuele behoeften aanpassen. Als u bijvoorbeeld kinderen aan uw groep toevoegt, kunt u huisregels instellen op hun apparaten, zodat ze internet binnen veilige grenzen kunnen verkennen. Een familielid of een vriend uitnodigen voor uw groep is een goede manier om uw abonnement te delen. Nadat u iemand voor uw groep hebt uitgenodigd, wordt een My F-Secure-account voor ze gemaakt. Om het account te activeren, hoeven ze alleen maar in te loggen.</p> <div>Selecteer in <strong>My F-Secure</strong> <strong>TOTAL-apps</strong> in de bovenste balk om de producten te beheren die voor u beschikbaar zijn: <ul><li><strong>SAFE</strong></li> <li><strong>FREEDOME VPN</strong> (alleen beschikbaar met F-Secure TOTAL-abonnement)</li> <li><strong>ID PROTECTION</strong> (alleen beschikbaar met F-Secure TOTAL-abonnement)</li> <li><strong>SENSE</strong> (alleen beschikbaar met F-Secure TOTAL-abonnement)</li> </ul></div> <p>Behalve dat u uw installaties van F-Secure-producten kunt beheren, is alle abonnementgerelateerde informatie ook beschikbaar in de portal. U kunt op de hoofdpagina zien wanneer uw abonnement verloopt en hoeveel gratis licenties u nog hebt. Als uw abonnement bijna verloopt of u geen licenties meer hebt, kunt u uw abonnement verlengen en/of meer licenties kopen via de portal.</p> <p>Voor informatie gerelateerd aan uw abonnement selecteert u <strong>Abonnement</strong> in de bovenste balk.</p> <p>Voor toegang tot informatie gerelateerd aan uw account, meldingsinstellingen en om uw F-Secure-e-mailadres te bewerken, selecteert u <strong><uw naam></strong> > <strong>Accountinstellingen</strong> in de bovenste balk.</p> <p>U kunt uw My F-Secure-account ook beheren via mobiele apparaten, want het formaat van de portal wordt aangepast op het formaat van telefoonschermen.</p> <p>Voordat u uw apparaten met F-Secure SAFE of F-Secure TOTAL kunt beschermen, moet u zich eerst registreren bij <a rel="nofollow" href="https://my.f-secure.com">My F-Secure</a> en een account maken.</p> <div id="related"> <strong>Verwante informatie</strong> <ul><li><a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/common-home-nl/kb/articles/5472-waarom-moet-ik-me-registreren-bij-my-f-secure">Waarom moet ik me registreren bij My F-Secure?</a></li> <li><a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/common-home-nl/kb/articles/5417-hoe-kan-ik-mijn-abonnement-delen-met-een-gezinslid-of-vriend-in">Hoe kan ik mijn abonnement delen met een gezinslid of vriend(in)?</a></li> </ul></div> <br> </article> </main>