Hvordan kan jeg flytte fra Online Backup til younited?

Spørgsmål

Svar

Online Backup ophører som produkt den 30. juni 2014. Nuværende brugere af Online Backup vil blive kontaktet og inviteret til at begynde at bruge vores helt nye produkt younited. Følg trinnene herunder for at få oplysninger om, hvordan man stopper med at bruge Online Backup og begynder at bruge younited.

Sådan flyttes fra Online Backup til younited

1. Alle de data, du har sikkerhedskopieret med Online Backup, findes allerede på din computer, de spejles med andre ord på Online Backup, og du behøver ikke hente nogen filer. Men hvis du er nødt til at gendanne din sikkerhedskopi på en anden computer eller Mac, hvor Online Backup endnu ikke er installeret, skal du gøre følgende:
    a) Installer Online Backup.
    b) Vælg det sikkerhedskopieringspunkt, der skal gendannes.
    c) Klik på Gendan for at starte datagendannelsen.
    Flere oplysninger i: Gendannelse af sikkerhedskopierede filer.
  2. Opret en younited-konto på http://www.younited.com/ (hvis du ikke allerede har en).
  3. Hent og installer younited-programmerne. Der er programmer til Mac, Windows, Linux, Android, iOS 7 og Windows Phone 8.
  4. Opret de samme mapper, der skal overføres til younited, som du havde sikkerhedskopieret til Online Backup.
  5. Når dine filer kan ses i younited, skal du afinstallere Online Backup.
    Bemærk! Når tjenesten Online Backup er lukket, slettes dine filer automatisk, og ingen vil nogensinde se dem. Der er ingen grund til at slette dem manuelt fra Online Backup. Det kan tage timer eller endog dage og anbefales ikke.

Klik her for brugervejledningen til Online Backup.

Denne artikel på engelsk

(220 visninger)

Bidragydere